Zaproszenie: 91. edycja Klubu Odpowiedzialnego Biznesu- Reguły sprzedaży

Giełda Eventów zaprasza na 91. edycję Klubu Odpowiedzialnego Biznesu poświęconą tematyce sprzedaży i narzędzi jej służących. Planowana jest 22 lipca br. (środa) o godz. 18:00 u naszego Klubowicza- Zajazd pod Gwiazdami.

Drodzy Przedsiębiorcy, Przedstawiciele organizacji i mediów, serdecznie zapraszamy do udziału!
Będzie czas na tradycyjne przedstawienie się Klubowiczów i Gości, prezentacje członkowskie oraz wystąpienia Gości edycji.
⏭⏭ Tematyka edycji to: „Reguły sprzedaży”. Naszymi prelegentami będą doświadczeni trenerzy biznesu, współpracującymi z czołowymi firmami i instytucjami w Polsce.

Patrycja Korpacka-Błaszczuk

Współwłaściciel firmy szkoleniowej CENTRUM BIZNESOWYCH INSPIRACJI. Międzynarodowy, akredytowany trener Brian Tracy International.

Doświadczony, certyfikowany trener biznesu, dyplomowany coach, psycholog, wykładowca uczelni wyższych oraz praktyk biznesu.

Jej usługi posiadają certyfikat jakości TGLS Quality Alliance, który jest gwarancją najwyższej jakości szkoleń. Występowała na 1 scenie m.in. z takimi osobami jak Michael Tracy, Mateusz Grzesiak, Jacek Walkiewicz. Współautorka książki „Sięgaj dalej” dedykowanej dla handlowców, trenerów i coachów, a także autorka licznych publikacji branżowych m.in. w magazynach „World Business Class Magazine”, „As Sprzedaży”, „Szef Sprzedaży”. Autorka innowacyjnych metod i narzędzi menedżerskich oraz sprzedażowych. Pracuje m.in. z zarządami firm, średnią i wyższą kadrą menedżerską, przedsiębiorcami, specjalistami, handlowcami oraz tysiącami osób zainteresowanymi swoim rozwojem. Twórca projektów i programów rozwojowych, podnoszących wzrost sprzedaży i efektywności pracy u wielu klientów korporacyjnych. Liczne nagrody, satysfakcja oraz referencje od firm będących liderami rynku potwierdzają jej zaangażowanie i osiągnięcia, a także powodują ciągłe dążenie do podwyższania poprzeczki szkoleniowej.

Współpracowała, prowadząc szkolenia, między innymi z takimi firmami jak:

BP Polska, Ikea, Zott, Santander, Mitsubishi, Inglot, T-Mobile, Lotos, Mary Kay Ash, Grupa Pracuj, Stock, Super-Pharm, Bionorica, Nestle Polska, Poldent, EduBroker, SG Leasing, Makro, Grupa Zarmen, MDDP Akademia Biznesu, PARP, Thule Group, ZUS, Jysk, Dom Development, Sądy Rejonowe, Mostostal, Intercars, Sysmex, Brenderup, PKP Intercity, PGE, TÜV Akademia Polska, Cersanit, Porty Lotnicze, Toyota oraz wieloma, wieloma innymi.

Mariusz Błaszczuk

Współwłaściciel firmy szkoleniowej CENTRUM BIZNESOWYCH INSPIRACJI.

Międzynarodowy, akredytowany trener Brian Tracy International.

Dyplomowany coach, doświadczony handlowiec i menedżer. Autor wielu publikacji branżowych m.in. w magazynach „World Business Class Magazine”, „As Sprzedaży”, „Szef Sprzedaży”. Twórca licznych autorskich szkoleń z zakresu obsługi klienta, sprzedaży i zarządzania. Wykładowca uczelni wyższych, doradca i praktyk biznesu. Prelegent wielu konferencji o tematyce rozwojowej, sprzedażowej, menedżerskiej, etc. Występował na 1 scenie m.in. z takimi osobami jak Michael Tracy, Mateusz Grzesiak, Jacek Walkiewicz.

Posiada bogate doświadczenie biznesowe w pracy w międzynarodowych korporacjach. Kompetencje menedżerskie, sprzedażowe, negocjacyjne
i trenerskie doskonalił pełniąc funkcje Kierownika, Dyrektora i Regionalnego Menedżera Sprzedaży (Detalicznej oraz Premium). Wspólnie z zarządzanymi przez niego zespołami zajmował TOP-owe pozycje w ogólnopolskich rankingach sprzedażowych i jakościowych, o czym świadczą liczne dyplomy, statuetki i referencje.

Szkoleniowo lub coaching-owo współpracował m. in. z pracownikami takich firm jak: Polpharma, Toyota, Mitsubishi Electric Europe, PKP Intercity, BZWBK Leasing, Santander, Dr. Oetker, Energa Polska, Narodowy Bank Polski (NBP), Bakoma, Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji, Bank BGŻ BNP Paribas, Volkswagen Group Polska, PLAY, Grupa OLX, Volkswagen Bank, Intercars, PFRON, Ryłko, ZUS, UniCredit, PARP, Ministerstwo Rozwoju, Tauron, Państwowe Porty Lotnicze, Metro Warszawskie, MDDP Akademia Biznesu, TUV Rheinland, Orlen, IKEA Retail i wieloma innymi.

Partnerem wydarzenia jest Firma HOBO SYSTEMS www.hobosystems.pl.

⏭⏭ PROGRAM SPOTKANIA:

Rejestracja Uczestników godz. 17:40- 18:00

Przywitanie gości i część merytoryczna godz. 18:00- 19:10

Przywitanie uczestników

Przedstawienie sylwetek Uczestników- przedstawienie się Członków i Gości

👤 👤  Prelekcja- Reguły i narzędzia sprzedaży- Patrycja Korpacka Błaszczuk i Mariusz Błaszczuk

👤 Prelekcja– Partner edycji- Firma HOBO SYSTEMS

III. Przerwa godz.19:20:19:45

  1. Prezentacje Firm Członkowskich i Partnerów godz.: 19:45:20:30

Przywitanie nowych firm członkowskich

Prezentacje debiutujących Firm Członkowskich

Prezentacje przypominające Firm członkowskich KOB

Inicjatywa CSR z regionu

Wspólne zdjęcie

  1. Networking od godz. 20:30

⏭⏭ REJESTRACJA:

Członkowie otrzymają maila z dostępem.
Gości zapraszamy do udziału poprzez rejestrację poprzez:
a) naszą stronę: https://klubodpowiedzialnegobiznesu.pl/produkt/udzial-w-spotkaniu-kob/
lub
b) poprzez dokonanie przelewu bankowego w wysokości 49 zł: IDEA BANK: Giełda Eventów Elżbieta Fijołek, 93195000012006028062130002 z dopiskiem: „Opłata za KOB online- Imię i nazwisko”. Poprosimy także Państwa o krótką informację mailową. Wówczas wyślemy Państwu informacje organizacyjne.
Wysłanie zgłoszenia jest równoznaczne ze zgodą na wykonywanie i publikowanie zdjęć uczestników spotkania KOB w dn. 22.07.2020 r.

ZASADY BEZPIECZEŃSTWA

Drodzy Państwo, w celu zapewnienia bezpieczeństwa Państwu i pracownikom hotelu, w związku z pandemią COVID-19 informujemy o procedurach, opracowanych w oparciu o wytyczne Ministerstwa Rozwoju i Głównego Inspektoratu Sanitarnego. Wierzymy, że dzięki nim Państwa udział w naszej Konferencji będzie bezpieczny oraz pozwoli na nawiązanie wielu cennych współprac.

Prosimy o zachowanie przepisowego, 2-metrowego dystansu przestrzennego między Państwem a innymi Gośćmi oraz pracownikami hotelu, zarówno w recepcji jak i w pozostałych przestrzeniach ogólnodostępnych.

Prosimy o dopełnienie obowiązku noszenia maseczek w przestrzeniach wspólnych na terenie Hotelu.

Przed wejściem do Sali  rozlokowany został dozownik ze środkami do dezynfekcji i instrukcją prawidłowej dezynfekcji rąk. Prosimy o korzystanie z udostępnionych środków przy każdym wejściu do poszczególnych przestrzeni.

W toaletach ogólnodostępnych znajdą Państwo instrukcję dotyczącą mycia rąk, zdejmowania i zakładania rękawiczek oraz maseczki.

Krzesła ustawimy z zachowaniem 2-metrowych odstępów.

Ponadto, przed wejściem na wydarzenie, każdy Uczestnik zostanie poproszony o wypełnienie oświadczenia zodnie z zaleceniem Głównego Inspektora Sanitarnego podczas występowania na terenie Polski wirusa SARS-CoV-2.

——————————————————————-
⏭⏭Czym jest Klub Odpowiedzialnego Biznesu? W I 2013 Firma Giełda Eventów zainicjowała Klub Odpowiedzialnego Biznesu – integrujący przedsiębiorców dbających o rozwój działań CSR w swoich firmach, w tym relacje z otoczeniem, dbałość o środowisko naturalne, standardy jakości, rozwój pracowników, bezpieczeństwo pracy oraz angażowanie się w wydarzenia lokalne. Obecnie Klub jest jedną z największych organizacji biznesowych w regionie. Łączy blisko 100 firm z ponad 80 branż.

 

2020-07-21T07:37:30+00:00 03 lipca 2020|