XIX edycja Klubu Sponsora: Personal branding czy marka przedsiębiorstwa- co przeważa o sukcesie firmy?

Sponsoring jest skutecznym narzędziem do budowania wizerunku Firmy, zwiększania zaufania do jej produktów i usług, ale też często osoby właściciela.

Personal branding czy marka przedsiębiorstwa- co przeważa o sukcesie firmy?

Dyskusja na ten temat już 23 lipca!
Prelekcję przedstawi Agnieszka Walczak-Skałecka- Kierownik Zespołu ds. PR i marketingu Targi Lublin SA

XIX już edycja Klubu Sponsora 23 lipca w Muzeum Lubelskim o godzinie 18.00 w Galerii Malarstwa Polskiego XX w.
Miło nam poinformować, że patronat honorowy nad tym spotkaniem objął Pan Sławomir Sosnowski- Marszałek Województwa Lubelskiego.

AGENDA spotkania:

Godz. 18:00-19:30

• Przywitanie uczestników

• Przedstawienie sylwetek Sponsorów i uczestników

• Dyskusja z uczestnikami spotkania pt. „Personal branding a marka przedsiębiorstwa- co przeważa o

sukcesie firmy?”

• Wystąpienie konkursowe jednego Organizatora

• Wręczenie Tytułów i prezentacje nowych Członków Klubu Sponsora

• Wspólne zdjęcie

Godz. 19:30

• Networking

Udział w spotkaniu jest nieodpłatny.
Prosimy o zgłoszenie swojego udziału:
– mailowo: biuro@gielda-eventow.pl
– lub telefonicznie: 510 911 975
Do 21 lipca 2014 (poniedziałek) do godz. 16:00.

Spotkanie będzie odpłatne w wysokości 30 zł na miejscu, tylko dla niezarejestrowanych uczestników. Z tego powodu serdecznie zachęcamy do wcześniejszej rejestracji.
Zapraszamy!
Do zobaczenia!
Wysłanie zgłoszenia jest równoznaczne ze zgodą na wykonywanie i publikowanie zdjęć uczestników spotkania Klubu Sponsora w Lublinie 23 lipca 2014 r.

2016-02-19T14:00:59+00:00 19 lutego 2016|