Wywiad z Jackiem Drwalem – właścicielem Klubu Sportowego SPORTSpark

1.    Posiadanie jakich cech jest ważne w prowadzeniu Pana biznesu?
W prowadzeniu klubu fitness najważniejszy jest dobór właściwego zespołu, determinacja w dążeniu do ciągłej poprawy funkcjonowania obiektu i wolne pół dnia (można sobie dowolnie wybrać, czy pracujesz pierwsze 12 godzin, czy drugie…).

2.    Do jakiej grupy klientów skierowane są zajęcia prowadzone w siłowni SPORTSpark?
Cała paleta różnorodnych zajęć prowadzonych w SPORTSparku skierowana jest przede wszystkim do osób świadomych swoich celów, chcących miło i efektywnie spędzić czas i ciekawych innych osób. Jeżeli wiesz po co do nas przyjść, my wiemy jak sprawić, żeby Twoje życie było po prostu lepsze.

s1

3.    Co cenią najbardziej klienci Pana siłowni?
Po analizie ankiety, którą wypełniły setki naszych Klientów wiemy, że cenią oni przede wszystkim ATMOSFERĘ Fajnego Miejsca w Mieście, profesjonalne wyposażenie klubu w sprzęt marki TECHNOGYM i wykwalifikowaną zalogę. Przestronna siłownia, podnad 200 godzin fitnessu w miesiącu, ponad 50 godzin FIT CYCLINGU w miesiącu, najlepsze z produkowanych korty do squasha marki ASB.
Bardzo ciekawe jest też, że 74 procent naszych Klientów ma wyższe wykształcenie, co powoduje, że nasi klubowicze cenią BARDZO …innych klubowiczów. Nie wypada tutaj wymieniać, ale uczęszcza do nas wiele naprawdę znanych i cenionych osób.

4.    Co docenia Pan najbardziej jako członek w projekcie Klubu Sponsora?
Jako uczestnik Klubu Sponsora doceniam możliwość poznania innych pozytywnie zakręconych osób, których z zadziwiającą dla mnie skutecznością udaje się wyłowić z szarego tłumu Eli Fijołek.

s2

5.    Co dzięki Klubowi udało się osiągnąć? Czy biorąc udział w wydarzeniach organizowanych przez Giełdę Eventów udało się nawiązać relacje biznesowe z innymi firmami? Jakimi?
Oczywiście udało się nawiązać bardzo wiele relacji z firmami zrzeszonymi w Giełdzie Eventów.
Relację branżową nawiązaliśmy z ORTOOPTYMIST, bo stawiamy na profesjonalizm naszych zajęć i potrzebujemy wykwalifikowanych partnerów medycznych.
Relację wycieczkową nawiązaliśmy z biurem podróży COOL TOUR, bo uwielbiamy wyjazdy bardzo integracyjne.
Relację relaksacyjną nawiązaliśmy z firmą SLIM LINE, bo nasi Klienci także chcą być SLIM, a także chcą być happy, czyli wymasować się porządnie u uroczych masażystek Pani Beatki, właścicielki SLIM LINE (którą uwielbiamy i cenimy za profesjonalizm).
Relację gastronomiczną nawiązujemy z firmą GASTROMAX, szczegóły wkrótce.
Relację w edukacji Klientów nawiązaliśmy z cukiernią Zbyszek, której Klienci po „spożyciu” odpowiednio drogiego tortu przychodzą do SPORTSpaku zbijać kalorie.
Relację eventową nawiązaliśmy z Firmą Shooter, bo …wiadomo realiści uczą się strzelać
z kałachów.
Relację transportową nawiązaliśmy z niezawodną firmą KULKA, która pomaga nam np.
w promocji zajęć rowerowych FIT CYCLING.
Z pewnością też wiele jeszcze uda się osiągnąć, bo Ela cały czas rozwija ten ciekawy projekt.

6.     Jakie sukcesy osiągnęła firma w tym roku? W jakich wydarzeniach braliście Państwo udział?
Systematycznie zwiększamy liczbę zadowolonych Klientów, organizujemy różnorodne eventy
w SPORTSparku, systematyzujemy naszą działalność poprzez standaryzację standardów obsługi.
Jeżeli chodzi o wydarzenia poza SPORTSparkiem, w których bierzemy udział, to trudno jest wszystkie wymienić, ponieważ praktycznie co tydzień w jakimś uczestniczymy. Do najciekawszych stałych współpracownikow przy eventach zaliczam Lubelski Klub Biznesu, Lewiatan, Cinema City, Caritas, a ostatnio Software Camp.

s3

7.    Jakie ma Pan plany na najbliższe miesiące?
W najbiższych miesiącach – zimowych i wiosennych – czyli najlepszych dla branży fitness zamierzamy konsekwentnie realizować cele naszych Klientów – odchudzać, kształtować sylwetkę, poprawiać wyniki sportowe, pomagać im miło i efektywnie spędzić czas.  Do tego celu użyjemy oprócz dotychczasowych narzędzi całkiem nowe rozwiązania, których nikt jeszcze w naszym wojewodztwie nie stosuje. Ale niestety nie mogę napisać jakich, bo zbyt często i bardzo szybko jesteśmy naśladowani przez naszą kochaną konkurencję.  Jeżeli chcecie się dowiedzieć o co chodzi, wystarczy udać się na Bohaterów Monte Cassino 53a, poznać nasze urocze i kompetentne recepcjonistki, które powiedzą Wam co robić, aby być …szczęśliwym.

Dziękujemy Panie Jacku i życzymy jak najwięcej zadowolonych klientów :)

2017-04-07T11:35:07+00:00 19 lutego 2016|