Wywiad z Beatą Kołtun- właścicielką Centrum Nowoczesnej Kosmetyki Slim Line

  1. Posiadanie jakich cech jest ważne w prowadzeniu Pani biznesu?
  2. Do jakiej grupy klientów kierują Państwo swoje usługi?
  3. Co cenią najbardziej klienci gabinetu Slim Line

Jednym z moich celów było stworzenie dobrej atmosfery w moim zespole wykształconych kosmetyczek. Wierze w zasadę, że im bardziej zadowolony pracownik tym bardziej zadowolony klient. Myślę, że udaje się nam stworzyć odpowiednią atmosferę w naszym centrum czego najlepszym potwierdzeniem jest grono stałych, usatysfakcjonowanych Klientek i Klientów. Moją grupą Klientów jest społeczeństwo, które może dotrzeć do Centrum Nowoczesnej Kosmetyki w Lublinie i skorzystać z profesjonalnych zabiegów.

Dbając o atmosferę nie zapominam o tym, aby rozwijać siebie oraz mój zespół. Staramy się na bieżąco uczestniczyć w szkoleniach, seminariach i targach rozwijając swoje kompetencje i poszerzając wiedzę oraz indywidualne umiejętności. Dysponujemy 6 gabinetami, oddzielnym gabinetem do manicure i pedicure, szatnią oraz przestronną recepcją. Każdy gabinet jest wyposażony w jedno stanowisko kosmetyczne co stwarza miłą i intymną atmosferę. Posiadamy unikalny zestaw specjalistycznych urządzeń oraz pełen wachlarz zabiegów kosmetycznych na twarz i ciało.

W 2012 pomyślnie przeszłyśmy proces certyfikacji zorganizowany przez komisję ze Stowarzyszenia Na Rzecz Rozwoju Kosmetologii „Przyjazna Kosmetyka”. 8 września 2012 został mi wręczony Certyfikat Najwyższej Jakości Usług. Z dumą odbierałam nagrodę jako potwierdzenie dla mnie i mojego zespołu, że podążamy we właściwym kierunku.

Mam nadzieję, że moja wytrwałość w dążeniu do celu i realizacja marzeń będzie inspiracją dla moich Klientek i Klientów. Ze swojej strony mogę jedynie zapewnić, że satysfakcja i zadowolenie naszych Klientek i Klientów jest naturalną częścią moich marzeń ponieważ centrum to nie tylko budynek ale ludzie w nim znajdujący się, ich marzenia, potrzeby, problemy i emocje.

wywiadyslimline

www.slimline.lublin.pl

4.  Co docenia Pani najbardziej jako członek w projekcie Klubu Sponsora?

5.  Co dzięki Klubowi udało się osiągnąć?

6.  Czy biorąc udział w wydarzeniach organizowanych przez Giełdę Eventów udało się nawiązać relacje biznesowe z innymi firmami? Jakimi?

Odpowiadając na trzy ze sobą związane tematycznie pytania, odpowiadam, że w projekcie Klubu Sponsora doceniam Panią Prezes oraz pracowników za :
*uśmiech i pozytywne emocje przekazywane na każdym spotkaniu;
*za determinację w dążeniu do usatysfakcjonowania uczestników wyjątkowością
spotkania;
*za dobieranie ciekawych tematów spotkań;
*za obecność ciekawych Gości, którzy głoszą „konkret w pigułce” prelekcje;
*za możliwości poszerzania wiedzy z różnych dziedzin biznesu;
*za dzielenie  się  pomysłami;
*za kontakty, integracje, rozmowy w kuluarach;
*za relacje z różnych dziedzin działalności gospodarczych, tak dużo mamy branży, że trudno wymienić i wszystkich ciepło pozdrawiam;
*za to, że jest KLUB SPONSORA :)

7.   Jakie sukcesy osiągnęła firma w tym roku? W jakich wydarzeniach braliście Państwo udział?

Sukcesem jest dla Nas każdy usatysfakcjonowany Klient, który powraca z dobrą energią po dobrą energie w usłudze.

Dużo się dzieje u NAS, oto kilka EVENTÓW:

  • Miss Polonia Lubelszczyzny 2014,
  • Gala promocyjna Kalendarza w Wierzchowiskach na rok 2015 – cele charytatywne,
  • Kongres Kobiet w Lublinie,
  • Warszawa DIAMONDS INTERNATIONAL CORPORATION,
  • pokaz MODY i prezentacja kalendarza 2015.

Ważne! Otrzymałam przepiękne wyróżnienie za dary serca TYTUŁ „NAJLEPSZEGO SPONSORA LUBELSZCZYZNY 2013 W UZNANIU ZA PODEJMOWANĄ DZIAŁALNOŚĆ CHARYTATYWNĄ DLA CENTRUM NOWOCZESNEJ KOSMETYKI”

8.Jakie ma Pani plany na najbliższe miesiące?

  • Nieustająca Praca nad Marką SLIM LINE,
  • Reklama i prezentacja stoiska na różnych eventach w Lublinie,
  • Pozycjonowanie strony,
  • Umieszczenie gabinetu na stronie internetowej Stowarzyszenia Przyjazna Kosmetyka,
  • Wykorzystywanie prestiżu znaku graficznego certyfikatu Stowarzyszenia Przyjazna Kosmetyka,
  • Rekomendowanie przez Klientki  jako ‘Eksperta’ do kontaktu z nowymi Klientami.

Dziękujemy Pani Beato, życzymy dalszych owocnych sukcesów w Pani biznesie oraz zadowolenia z bycia Członkiem Klubu Sponsora :)

2017-04-07T11:35:07+00:00 19 lutego 2016|