W ramach 35 edycji spotkań Klubu Sponsora, który co miesiąc gromadzi aktywne firmy i organizatorów wydarzeń, Giełda Eventów we współpracy z INB Marketing – praktycznie o marketingu zorganizowała konferencję poświęconą tematyce marketingu, eventów i promocji marek „Wymiary Marketingu. Drogi dotarcia do klientów”.
Wydarzenie odbyło się 20 listopada w Hotel Victoria w Lublinie. Uczestniczyło w nim blisko 140 osób, głównie z Lubelszczyzny. Wśród uczestników byli Partnerzy konferencji, Patroni Medialni, Prelegenci, Gwiazda spotkania Tomasz Frankowski, Członkowie Klubu Sponsora, właściciele firm, przedstawiciele fundacji, stowarzyszeń i organizacji pozarządowych.
Po pierwszym networkingu i rozmowach przy porannej kawie, przybyłych Gości przywitała Elżbieta Fijołek – właścicielka Giełdy Eventów i Michał Janiszek – Prezes INB Marketing.
Pierwszą prelekcję na temat Marketingu Gospodarczego Województwa Lubelskiego poprowadził Dariusz Donica – Dyrektor Departamentu Promocji i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego. Pan Darek podkreślał silne wspieranie lokalnej gospodarki poprzez wspieranie eventów, udział w międzynarodowych targach i wizyty studyjne w innych Państwach, reklamy outdoorowe oraz emisję spotów reklamowych w stacjach krajowych i międzynarodowych. Marka lubelskie jest ukierunkowana na budowanie wizerunku województwa lubelskiego dzięki współpracy z lokalnymi producentami. Została wspomniana mega-kampania promocyjna na portach lotniczych, z którymi Port Lotniczy ma połączenie. Zauważalny jest już intensywny wzrost turystyki na Lubelszczyźnie.
O Marketingu Relacji powiedziała Ela Fijołek – właścicielka Giełdy Eventów i założycielka Klubu Sponsora. Podkreślała jak ważny dla budowania swojej marki i wzmacniania relacji jest udział w eventach biznesowych i korzystanie z czasu poświęcanego na networking. To najlepszy moment aby wyjąć wizytownik i wymienić się kontaktami z innymi przedsiębiorcami. Takie narzędzie służące do zwiększenia aktywności sponsorskiej, poznawania firm, instytucji i organizacji pozarządowych daje bycie Członkiem Klubu Sponsora.
W tym miesiącu powitaliśmy 4 Firmy dołączające do Klubu Sponsora. Serdecznie witamy:
– Wodziankę
– TimeMed
– Jatech Lighting
– Polmark.net
Zapraszamy do zainteresowania się spotkaniami klubu :)
Pomiędzy prelekcjami chwilę niesamowitej rozrywki dostarczyli nam członkowie Fundacji Sztukmistrze . Dziękujemy za zaprezentowane sztuczki z hula hop, szklanymi kulami i żonglowaniem :) Mamy nadzieję, że głośne brawa wystarczająco doceniły naszych zdolnych Sztukmistrzów :)
Tomasz Sieńko – współwłaściciel Zwiedzaj Lubelskie, grupy marek oferujących wsparcie sektora biznesowego w województwie lubelskim. Tomek przedstawił każdą poszczególną markę z wyjaśnieniem czym się zajmuje marka:
– firmy.lu – baza firm, instytucji i przedsiębiorstw;
– premia.lu – karta premiowa pozwalająca pozyskać nowych klientów;
– zwiedzajlubelskie.lu – vortal z największą bazą panoram sferycznych, panoramy 360o i wirtualne zwiedzanie;
– lublin112.pl – regionalny portal informacyjny – 5 000 000 wyświetleń miesięcznie;
Zespół Tomka zaprezentował interaktywną aplikację vr do wirtualnego zwiedzania na telefon, która współpracuje z okularami vr. Każdy z uczestników mógł w nich zobaczyć kilka firm zaznaczonych na mapie, które są w Klubie Sponsora. Dziękujemy za dodatkową atrakcję :)
Temat marketingu taktycznego poruszył Grzegorz Szczytowski – współwłaściciel Vena Art. Pan Grzegorz wskazał działania, które sprzyjać mogą wzrostowi zaufania firmie. Wyjaśnił, dlaczego marketing taktyczny jest skuteczniejszy niż strategia działań promocyjnych. „Rynek, który zmienia się bardzo dynamicznie, jest konkurencyjny, nie pozwala na budowanie długotrwałych strategii promocyjnych. Dlatego też firmy powinny wprowadzać działania marketingu taktycznego, które w większym stopniu odnoszą się do dynamicznych zmian rynkowych…” – mówił Pan Grzegorz.
Nasza konferencja nie odbyłaby się, gdyby nie współpraca z Panią Moniką Jusiak – Dyrektorem Hotelu Victoria w Lublinie. Pani Monika, jako Partner wydarzenia, zaprezentowała pełną ofertą hotelu i zaprosiła gości do skorzystania z usług noclegowych i gastronomicznych.
Po przerwie kawowej punktualni goście zostali wyróżnieni podczas loterii wizytówkowej. Upominki przekazała: Agencja Reklamowa POSTERS, Drukarnia Bema Graphics, Centrum Nowoczesnej Kosmetyki SLIM LINE, Salon Optyczny C-You, Salon Jubilerski M.Sułek oraz Hotel i Restauracja Locomotiva. Serdecznie dziękujemy Członkom Klubu za nagrody i gratulujemy wygranych :)
Michał Janiszek – właściciel INB Marketing poprowadził prelekcję na temat efektu skali marketingu internetowego. Podkreślił jak ważne jest, aby nasza firma była widoczna w internecie. Powinniśmy zadbać o dobrze wykonaną stronę internetową i odpowiednio ją wypozycjonować, żeby nasi klienci ją zauważyli. Michał wymienił miejsca, gdzie klient ma styczność z firmą. By internauta nam zaufał musi widzieć nas z odpowiednią częstotliwością, przez odpowiednią ilość czasu.
Nieocenionym Partnerem wydarzenia byli również Doradcy Finansowi „Diament” Sp.z o.o., na czele z Prezesem – Andrzejem Hałabisem. Andrzej z dużym entuzjazmem podchodzi do wyznaczanych sobie zadań i kolejnych realizowanych celów – a ma już ich na koncie bardzo dużo :) Zaznaczył, że bardzo ważne jest inwestowanie w siebie – dbanie o swoją aktywność fizyczną, zdrowe odżywianie i rozwój osobisty poprzez wartościowe lektury i szkolenia.
To właśnie Andrzej zaprosił na scenę naszą Gwiazdę piątkowego spotkania – Tomasza Frankowskiego „Franek, łowca bramek” byłego reprezentanta Polski w piłce nożnej. Nasz Gość został przywitany gromkimi brawami.
Tomasz Frankowski to czterokrotny król strzelców polskiej ekstraklasy, w której strzelił 168 goli. Tomasz Jasina – komentator sportowy, przeprowadził wywiad z „Frankiem” o kreowaniu marki osobistej. Po skończonej rozmowie, piłkarz dawał autografy i robił sobie selfie z uczestnikami konferencji :)
Tak jak każde spotkanie Klubu Sponsora, również i to kończyło się wspólnym grupowym zdjęciem.
Dziękujemy wszystkim za przybycie i wielu osobom za nieocenioną pomoc i wsparcie :)
Partnerem Strategicznym był Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego.
Patronatem Honorowym wydarzenie objął Pan Sławomir Sosnowski Marszałek Województwa Lubelskiego oraz Prezydent Miasta Lublin Krzysztof Żuk.
Partnerzy Główni: Doradcy Finansowi „Diament” Sp.z o.o., Totalizator Sportowy Sp. z o.o., Hotel Victoria,
Partnerzy: INB Marketing, Zwiedzaj Lubelskie, lublin112.pl, Vena Art, Fundacja Absolwentów UMCS, Fundacja Sztukmistrze,
Patroni Medialni: TVP Lublin, Radio Lublin, lublin112.pl, Giełda Eventów, Nagraj Biznes, Lubelska.tv
Zdjęcia wykonał Łukasz Jabłoński – Foto Art Group