Relacja z 84 edycji Klubu połączona z akcją mikołajkową 🎅

Giełda Eventów dziękuje wszystkim za udział w 84 edycji Klubu. Gościła nas Restauracja Koncertowa, należąca do grona Klubowiczów. Tematem 84 edycji Klubu było “Budowanie wizerunku w social media”. O budowaniu marki własnej i firmy opowiedziała nam Ilona Joanna Adamska– Właścicielka I.D. Media Agencja Wydawniczo-Promocyjna, Wydawca i redaktor naczelna: Law Business Quality i Imperium Kobiet. Podzieliła się z nami swoim doświadczeniem dziennikarskim, wskazała istotę działań PR, które powinny być procesem stałym w firmie oraz licznymi działaniami z event marketingu.

Nasi Goście mogli też nabyć z autografem najnowszą książkę wydaną przez Ilonę Adamską- „Diamenty Kobiecego Biznesu. Kobiety, które zmieniają świat”. Bardzo dziękujemy za przyjęcie zaproszenia!

Poznaliśmy też bliżej działalności Klubowiczów. O całej gamie oferty motoryzacyjnej Grupy Hanesco opowiedział Artur Urban– prezes zarządu spółki. Kilkunastoletnią historię Najlepszej Drukarni na Świecie, różnorodność form reklamy przedstawił Michał Mazek– właściciel firmy. O korzyściach z outsourcingu usług administracyjno-kadrowych opowiedziała Monika Szalak, prowadząca M&S Mobilny Sekretariat.

Na koniec nasze spotkanie odwiedził Święty Mikołaj, którego wór wypełniły prezenty upominki od Klubowiczów i Partnerów edycji, za co serdecznie dziękujemy!

Fot. NAJlepszy @Najlepszy Kadr

2019-12-13T14:25:31+00:00 13 grudnia 2019|