Relacja z 42 Klubu Sponsora w Lublinie

Rok temu – w czerwcu, odbył się pierwszy Salon Biznesowy w ramach spotkań Klubu Sponsora, na który bardzo licznie przybyli przedsiębiorcy. W tym roku chcieliśmy, aby wydarzenie również pozostało zapamiętane i docenione, więc zorganizowaliśmy mini-targi i mixer biznesowy, które sprzyjają integracji lubelskiego biznesu.

Stoiska zapełnione były ofertami usług i produktów Członków Klubu Sponsora. Targi odwiedziły osoby zainteresowane poznaniem najaktywniejszych firm w regionie.

W drugiej części spotkania miało miejsce tradycyjne comiesięczne spotkanie Członków Klubu Sponsora i zaproszonych Gości w ramach 42 edycji.

Każdy z gości miał okazję krótko przedstawić się i przybliżyć branże swojej działalności.
Jako prelegent, zaproszony został Tomasz Grodzki – Prezes Idea Invest, Członek Zarządu w firmach: Wikana, Interbud, Idea Invest, Pepees, Browar Łomża, Polmozbyt Lublin. Prokurent w firmie Perła – Browary Lubelskie w latach 2010-2014. Omawiał „Dywersyfikację w biznesie i jej znaczenie dla przedsiębiorcy”.

Kolejne firmy nam zaufały i od tego miesiąca są stałymi Członkami Klubu. Witamy:

– Nagraj Biznes www.nagrajbiznes.tv
– Coraz Lepsza Firma www.corazlepszafirma.pl
– Grupa Ochrony Biznesu
– Ochrona 24

Agencja Reklamowa POSTERS zaprezentowała proces naszywania nadruku na czapki oraz przygotowała niespodziankę dla Giełdy Eventów. Każdy mógł samodzielnie wykonać przypinkę „I <3 Giełda Eventów”. Dziękujemy :)

Na koniec części oficjalnej, wystąpili organizatorzy projektu Train Yourself – którzy przedstawili ideę i propozycję współpracy z AIESEC. Zapraszamy do kontaktu.

Tradycyjne grupowe zdjęcie nie świadczy o końcu spotkania, ponieważ rozmowy w kuluarach trwały jeszcze długo

Rozmowy trwały do późnych godzin, towarzyszył im ciągły szelest i wymiana wizytówek.

Relację video niebawem obejrzymy dzięki współpracy z INB Marketing.

Dziękujemy wszystkim przyjaciołom, Członkom Klubu Sponsora, właścicielom zaprzyjaźnionych firm i innym zaangażowanym osobom za współtworzenie tego wyjątkowego dla nas wydarzenia :)

Fotorelacja:

2016-08-04T10:31:06+00:00 16 czerwca 2016|